Inte många timmar kvar

Om ungefär 4 timmar kommer jag sitta i en stol och vara med om en hemsk smärta(enligt mina vänner)
Idag 16:30 ska jag nämligen göra min första tatuering :)

Jag har frågat kompisar om det gör ont och dem frågar vart jag ska göra och mnär jag säger fingret stirrar dem bara på mig xD
En killkompis sa till mig igår att de kommer göra ont! och när han av alla människor säger det så gör det Ont.

Varför kunde dem inte bara säga "äh ingen fara det gör inte ont de kicklas bara" eller nått :p

Jag är super nervös nu.

Skitsamma egentligen om det gör ont, det är inte direkt att jag ska tatuera hela fingret bara ett ord och de kan ju inte ta mer än typ 15 minuter så smärta den stunden klarar man ju av.

Snyggt kommer det bli i alla fall :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0