Mardrömm

Inatt vakna jag tre gånger av en mardröm, av samma mardröm. Jag o min syster var med o bara för fakta först vi båda HATAR sprindlar.


Vi är i en bil, bilen har hål i dörrarna där stora feta fågelspindlar är på väg in. Vi försöker ta oss till mitten av bilen för att komma bort från dem men fler o fler spindlar i olika storlekar tar sig in.

Klockan 2:30 så vaknar jag o ska ta min mobil men tappar den för jag fick för mig att det var en spindel på den.

Denna gång är sandra o jag i en skog. Hela scenen är typ som den med spindlar i harry potter...


Jag vaknar igen vid 4.

Nu är inga spindlar med utan de är hummrar. Vi är i våran lägenhet i uppsala där vi vuxit upp, jag står i köket o skriker på att mamma ska ta bort hummrarna men det går inge bra.

Sen kommer jag inte ihåg nå mer, men fan va konstig den var!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0