Julklappar!

Min syster gick ut på sin blogg för ett tag sen och skrev att det är 100 dagar kvar till jul, nu är det klart färre dagar kvar.

Så idag kollade jag efter julklappar.
jag har 8 personer om jag ska köpa till och jag har hittat till dessa.

Sandra,
Hoppas bara att det finns kvar när jag har råd med det.

Mamma,
Efter lite efterforskning så har jag nog hittat det rätta

Kenneth,
Den perfekta julklappen för honom om det är som jag tänkt mig,
ska köpa det i veckan

Pappa,
redan köpt, faktiskt, perfekt om han är sitt gammla jag som han var för 10 år sen ;)

Eva,
lätt eftersom hon älskar sånna saker.

Så nu har jag bara
Jennifer
Mormor
Morfar

Kvar och jag har ingen aning om vad jag ska köpa :O



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0