Suprise!

Jag planerar att möta min mamma och Kenneth på Arlanda på måndag dock är de några problem just i detta nu:et.

Jag vet inte när dem landar
Jag hittar inte på arlanda
Det kostar 40 kr att komma upp, och jag är pank
Jag har flygplans fobi
Sist jag gick in på Arlanda grät jag.

Men det fixar sig jag menar...

På Arlandas hemsida kan man se när dem landar
Att skriva ner flygets namn och tid och fråga är enkelt för att hitta vart dem är
40 kr är inte så mycket, kanske jag kan låna av pappa?
Jag ska inte på ett flygplan, jag får ha musik på så jag slipper höra ljudet
Jag kanske klarar de denna gång :)


Jag tycker i alla fall det skulle bli kul.
Sen kanske jag kan åka med dem hem och sova hos dem då jag ändå är ledig dagen efter :)
Jag hoppas på de i alla fall :)

Jag ska planera lite till och gå in på Arlanda.se i morgon för att se om deras plan finns med då. en så länge går de bara tills på lördag och dem kommer ju hem på måndag.

Men det löser sig :)


Kommentarer
Postat av: Me...

Kul idee!!!... du klarare!!!... att hitta vart de kommer komma är itne så svårt!!! ;)... tror att det är terminal 5 men kan kolla upp det om du vill! ;)

2010-05-13 @ 14:26:49
URL: http://feykir.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0