Säljes!

Jag säljer nu lite saker för att jag har så dåligt med pengar.
Skrik till om du letar efter nå speciellt, har ganska mycket saker som jag inte orkar fota och så ;)
Om ni har frågor, skriv en kommentar eller maila mig på [email protected]
Kollar mailen flera gånger om dagen så svaren kommer snabbt :)

Philips sterio.
Fjärkontroll och ställning (så sterion kan stå upp) Medförljer.
Cd och Fm radio
Klarar av Mp3



Pris: 1000 :- hämtas i stockholm eller åkersberga. Om du vill ha den skickad så är de pengar i förskott och du betalar frakten.

Motorola RAZR V3i
Laddare medföljer

En spricka i luckans skärm, men inget som stör för att se klockan.



Pris: 100:- plus frakt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0