Morgonens utmaning!

När klockan ringde klockan 6 i morse så måde jag riktigt bra, jag var taggad för dagen.
Till jag försökte röra på mig.

Visst att jag haft problem med min rygg förut.
Men detta var fan rekord.

När jag skulle vända mig om mot rummet så brast jag i tårar av smärta.
Jag vet inte vad de är, men jag tänkte tamme fan inte gå ur sängen idag.

Tackar mig själv för att jag alltid ställer datan bredvid mig i sängen innnan jag sover.

(det är sant, datan svårer i min säng med mig :P)

Dagens stora utmaning kommer dock bli att få pappa sjukanmäla mig när han kommer hem ikväll.
Mamma kan ju inte göra de nu eftersom att hon åker till Cypern idag, Hon är säkert på planet eller i alla fall på Arlanda redan.

Aja nå ska jag dra täcket över huvudet och försöka somna om eller nått


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0