Härligt, Härligt!

efter en svettig shopping tur med pappa så sitter vi nu på balkongen, han med en öl och jag med datan.

Bortsätt från att de var nå grymt kvaft i täby så var det riktigt najjs att går runt där :)
Köpte inte jeansen från HM då vi inte hittade dem i butik,
Utan de blev ett par avklipta jeans från Ginatricot för 299:-

Skit sköna och snygga,
Jag ska nog inviga dem på måndag tror jag, om SMHI har rätt när de gäller vädret, storsol 19 grader, de låter väl inte så tokigt ;)

Najjs ska de bli,

Idag hade jag ju förväntat mig att få grillat rebensspjäll och potatissallad, men eftersom att Eva åkte till stan och Jennifer på studentskiva så blev de ändrade planer, och just nu ligger de korv och puttrar på spisen, Inte lika gott som förväntat men de duger :)

See you later !!

Kommentarer
Postat av: Me...

Snygg design!!! :) <3

2010-05-14 @ 20:04:10
URL: http://feykir.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0