Jag hinner mycket på en dag!

Idag så jobbade vi bara mellan 7 och 13 detta pga leverantören har strulat till de rejält för oss.
Men vi behöver inte gå in mer åp detalj vad de gäller.

Iaf
Pappa fick ett akut samtal från en snubbe som sagt att nbån kompakt grej gått sönder och han ska då åka och laga den i Gävle!
Jag orkade inte följa med dit så efter 6 telefonsamtal utan svar och ett sms så lämnade han av mig hos mamma :)

Och gissa vad?

För nån vecka sen då jag var sist hos mamma så beställde jag en ny jacka för min svarta från new yorker gick ju sönder.
Och den hade kommit idag!
Jätte mysig och snygg

349:- från Halens


Idag fick även pappa hem ett litet kuvert som de var hand skrivet på,
Ingen fatta vad de handla om tills en glödlampa tändes på mitt huvud.

Det var ju egentligen till mig :)

Eftersom jag budar på tradera på pappas konto så är det ju hans namn som de postar till

I alla fall så fick jag två av 8 nagelstickers idag :)

Skit söta :)



Nu saknas bara de 6 andra arken och de jätte fina rosett halsbandet :)
Hoppas de kommer imorgon, för i morgon blir de en slita-mycket-på-jobbet-dag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0