Day one! Shopping time!

Första dagen så drog vi iväg med fulla plånböcker och shoppade som galningar!

Bilderna här nerad för visar inte bara de som shoppades under den dagen, men de mesta är där ifrån, andra sker finns också med som shoppades under hela resan :)

Enjoy!




Jag som älskar att läsa på engelska så är de klart jag köpte böcker när jag var där! De två sista böckerna i Richard hammonds självbiograf!
Hichael J. Fox självbiograf där han berättar hur de är att leva med Parkinson.
Jeramy Clarkson, han är super ärlig och berättar exakt vad han tycker och tänker!



Är man i Top gears hemstad och super geek av programet så köper man så klart tidningen, 3 pund. dvs ungefär 30 kr. I sverige kostar den 90 kr!
Om jag gjorde ett engångs kap där, eller vad säger ni?


Söta små läppglans, med smak av banansplit, blåbärs paj och apelsin.
Fransk manekyr, rosa självlysande nagerlack och två maskarer allt för 7 pund!


Här är de dyraste jag köpte. En jätte söt vinterjacka för 17 pund, ungefär 200 kr :)


Super mysig klänning med öppen rygg som hålls ihop av en roset :)


Skostorlekarna i london är väldigt konstiga, ibland var 40 för stort med 39 för litet.
Jag testade 41 på ett par skor som jag inte ens fick ner foten i,
Men till slut hittade jag dessa tre, dock är de hel gråa försmå så dem ska min käre vän Golbarg få om hon vill ha dem :)


En baggy tröja, så min stil och den säger sanningen!
I do love London!


Ett linne som sitter åt vid brösten och sen är de jätte fladdrit, jätte sött :)



11 par trosor, super söta, med varsin slogan på linningen :)


Solglasögon, super billigt, 1 pund styck, så klart man tog två (A)


Vanligt lite luftigt linne :)
Knytning på sidan :)


två vanliga bas linnen som de inte finns nå kul att skriva om så där sätter vi punkt.


kortärmad hoodie :)
Med rosa mönster inne i luvan.


Två bh:ar, skulle ha två andra men tog fel, dessa var de värsta vadden i, brukar aldrig ha de och dessa gick inte att ta ut, med 6 pund för båda så kan jag leva med det :)


Jätte snyggt linne med svarta genomskilniga axelband!


Skit snygg kavaj måste jag säga, i bomull.


Färgglatt linne, vet inte riktigt om de är en flamingo eller påfågel, men fins är de :)


Jag brukar inte gilla blommigt men jag slog till i london på klänningen innan och denna mysiga hoodie med dragkedja :)


Stickad tunika, med u-rigning och öppen i ryggen med trådar.


Himmla skön klänning.
roset i fram och urklippt hjärta i ryggen :)


blommiga badshorts, bra att köpa de nu när sommar verkar vara över -.-


20 par strumpor :)
5 par för 2 pund :p


Brukar inte använda sjalar, men jag hade så mycket pengar kvar så jag köpte en med paljetter på ändå :)


Två rosett halsband :)
En rosett brosch
Rosett Diadem,
Konstigt att jag köpte rosetter va?


Ja inte de roligaste att visa, men 30 hårsnoddar för 1 pund :)


En nyckelring som souverni från madame tussauds.
Mer om de och massa bilder kommer någon annan dag :)



Alla kvitton som sparades  under dagarna, dock hade jag fler, men de råkade slängas.


Jag hade 300 pund med mig dit, när jag tömde plånboken hade jag 26 pence kvar.
Som mamma sa,
"Det är bra gjort! "


Kommentarer
Postat av: Me

snygga kap eööer hur det nu stavas :P ;)

2010-07-23 @ 21:18:29
URL: http://feykir.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0