Tråkig dag idag!

Jag har inte en enda vättig sak att skriva!

Vad jag har gjort idag?

Hmmm....

Jag har sovit, (trött är jag fortfarande ändå
Läst Twilight (engelska uppgift)
Kollat på början av Jennifer's Body (skummaste fucking filmen någonsin)
Jag har badat (brände sönder mina fötter)
Jag har rökt (Pappa och Eva åkte till stan, så passade på)
Jag har kollat en jävla massa på Criminal minds (Jag älskar verkligen den serien)

Ni ser själva inte en enda vättig sak!

Saknar verkligen skolan.
Så himmla najjs att man ska dit i morgon.
Bara i morgon kvar också och sen på tisdag så fyller man år :D
Najjs, hoppas bara det inte kommer så mycket människor som förra året för de orkar jag inte.

Förra året firade jag min födelsedag med min familj och min flickvän.
Min plast brorsa såg oss kyssas och han skämdes.
Jag fick 56 balonger var av några det var pengar i.
Vi åt glas och hade det mysigt ^^

I år vet jag att jag ska till mormor o morfar och äta foundue, glass med crunchys och kolasås och sen ska jag till Berga och pappa och där vet jag inte alls hur det kommer bli!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0