Skola sedan shopping :D

Nu sitter man i skolan på sista lektionen, webbdesign.
Den börjar 13:20 och sedan slutar vi 15:00

Najjs ska det bli för efter skolan så kommer lilla Josefine och vi ska dra till Kista och kolla in New Yorker och shoppa loss ;)
Jossan har aldrig varit i Kista förut så hoppas att det blir kul för henne ;)

Det tråkiga är att innan vi är i kista så måste vi åka en buss från täby som tar 58 minuter xD

Jag fick ju två presentkort i födelsedag, hela 800 kr (Tack så himmla mycket! <3)
I love it,
Fick kläder av mamma på rean och nu får jag köpa ännu mera.
Men jag behöver massa nya jeans så det ska jag köpa,

Jobbigt blir det bara när jag ska prova byxorna då jag har ett par strumbyxor och ett par leggins på mig, så lite jobbigt blir det, men ändå ;)
Det är värt det :P

Puss på er så hörs vi i kväll <3

Kommentarer
Postat av: Anonym

TA MED FILMEN I MORGON!

2010-01-14 @ 13:24:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0