Min lyckade dag ;)

Min dag var verkligen lyckad!

Jag hade mitt te och Saffari yoghurt :)

vi hade i alla fall våran engelska pjäs idag och vi Ägde!
Kajsa....Nej jag menar Brati Slava var så jävla najjs, sexy mama ;)

Vi avslutade i alla fall dagen med idrotts pass där det var yoga och det inpererade mig till att träna yoga igen ;) Najs najjs,
Jag har laddat ner en timmes grym yoga video ;)
Så nu jälvar ;)

Men idag på vägen hem i alla fall så hände det som jag har väntat på hela vintern...
Jag halkade
Och rammlade!

Hela Åkersberga är snön som sand, och minsta lilla den snön åker åt sidan så är det glasklar is under!

Jag rammla i alla fall, men jag rammlade inte på min rumpa som normala människor utan på min hand så den är svullen, smärta och just nu orörlig!

Har bandage och känner mig handikappat ;(

Aja There you have it folks, min ganska lyckade dag i alla fall ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0