Isprinsessa!

Idag skulle jag faktiskt hela vägen till norrtälje för att åka skridskor och bryta benen med mina vänner.
Vi skulle vara där och ha jätte kul med varandra.

Men blev de så för min del?
NEJ

För att min fucking buss kom inte.

Där står jag på en busshålplats och väntar i 20 minuter, bredvid mig bygger de om så jag tänker att bussen kanske inte stannar där.
Så jag går till centrum där jag träffar en tant på busshålplatsen som också väntat i 20 minter men bussen kom inte.
Jag gick då runt hörnet och väntade ytterligare 10 minuter, utan att någon buss kom och när jag kollade på bänken där tanten suttit så var hon borta och då valde jag att gå hem igen också.

Jag blev alltså ingen isprinssesa idag, vilket min rumpa är glad över för den slipper blåmärken, men ändå!
Jag fick sitta hemma vid skrivbordet och äta min macka och varmachocklad i min ensamhet istället för att vara med mina älskade vänner, som förhoppningsvis, hadde jag roligt utan mig :)


Kommentarer
Postat av: kungen

bussen gick visst, eftersom att alla från berga kom. menmen, det är bara du som förlorar på det.

2010-02-18 @ 16:03:20
URL: http://hulkenglass.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0