Hemma från Stan!

Idag var jag med Kajsa och Tove inne istan och vi plattan så var det nån snubbe som hade tuppat av :o
Skit äckligt att se!

Tove ville stanna och kolla men det villle verkligen inte jag då en viss person var där också!

Vi gick i alla fall till punkt shop där jag köpte två små kulor till mina hästskor, och så fick jag en ring av Kajsa som varförstor för henne :) Tack Kajsa <3

Fid fyra tiden så åkte jag hem från danderyd i alla fall och då på bussen så kom ju mitt huvud i kapp med vem jag såg:
Det är verkligen synd att allt slutade som det gjorde mellan henne och mig, men väljer hon att inte prata alls med mig så får de väl vara så, jag orkar inte försöka då andra sidan inte vill.!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0