Tajmat och klart med lov"!

Jag är helt slut,
När jag vaknade i morse hade jag väldigt mörka ringar under ögonen.

Men nu har jag fixat dit smink och det ser okej ut.

Jag har jobbat för mycket och sovit för lite.

Det är meningen att jag ska jobba idag med, men jag vet inte om min kropp kllarar av det....

I alla fall så ska jag strax gå till skolan för en timmes avslutning :)

Så lov passar nu bra :D

Kan ni tänka er att det är julafton på fredag :D
Det kommer bli massa åkande för mig men så värt det.

Torsdag -> Mormor o Morfar
Söndag -> Farmor
Måndag -> Mamma
Torsdag -> Daniel
Söndag ->Pappa

Det kanske ska bli mini jul för mig och J. imorgon då hon åker bort dagen efter jag kommer hem och eftersom vi inte vet vilken tid det blir så tänkte hon och jag byta julklappar imorgon :)

Det ska bli kul att se om alla blir glada för sina klappar:)
Jag vet att jag kommer bli glad, för jag vet att julklappar är köpta av kärlek! :) <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0