Böcker, and english they should be!

På min önskelista så är hälft böcker, engelska böcker. Jeremy Clarkson, Top Gear, house of night.
Jag stressar för att läsa ut boken jag håller på med till jul så jag kan läsa böcker som jag får i julklapp (nästan hundra på att jag får minst en bok :P)

Men vad får man då reda på i skolan?

Jo man får en bok av läraren som vi ska läsa under lovet som läxa och samtidigt skriva minst tio bokloggar.

På tala om boklogg, finns det någon som kan förklara för mig vad det är?


Kommentarer
Postat av: Sandra

är inte det när man ska skriva typ hur mkt man läst, hur lång tid, vad det handlade om osv?

2010-12-17 @ 22:51:31
URL: http://trettontusen.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0