Valborg!!

Vi har snackat om valborg hela veckan i skolan och alla ska festa och supa sig fulla.

Eller ja nästan alla, för jag ska faktiskt inte det.

Som jag sa förut så ska jag till Josefine och kolla på en brasa och sen ska vi hem till henne och kolla på skäckfilmer till tusen!

Ska fråga henne om hon vill gäst blogga sen. Skulle väl vara lite kul eller vad tycker ni?

Men men jag ska inte komma till henne fören vid 17 så är dö tid här hemma.

Så undertiden så håller jag på att leta efte den billigaste att köpa spelet lips av.

Billigast hittills är 200 och det varkar bli den :)

Det sorliga är bara att jag måste låna 50 kr av pappa då.

Men det ska nog gå bra :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0