Sjuk?

Jaha då är man vaken igen...

Jag har huvudvärk och jätte ont i halsen :(

Men jag ska gå till skolan endå, för pappa kommer bara säga att jag känner efter för mycket.

Ja, vad händer i skolan idag då?
Vi ska, vad jag tror i alla fall är att hålla på med typ olika övningar på hur man använder program på datorn
Sen har vi samhällskunskap vilket alla kommer hata för idag har vi nutidskryss, jätte enkelt tänker ni, men nej för vi får inga 1X2 alternativ, vi ska kunna enda xD

Sista lektionen är idrott, det suger, vi ska spela softboll, typ svensk baseball

Men ganska soft för efter det slutar vi, så vi börjar 9:00 och slutar 14:00 Ö:) om du inte har språk vill säga för då slutar du typ 16:00 :o

Nej nu ska jag gå upp och platta håret och vakna till liv ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0