Om Jag Bara...

Om jag bara kunde svälja ina kännslor ibland,
då tror jag att allt skulle vara så mycket bättre.

Om jag blir kär, att inte visa det, så jag slipper bli sårad.
Om jag blir ledsen, att svälja det, så att ingen behöver känna sej skylldig
Och Om jag blir arg, bara bita ihop, så flera slipper bli arga.

Som igår,
Han vara bara ärlig mot mig, och jag bryter ihop, jag menar, ärligheten varar längst.
Jag borde vara glad att han berättade det, för det är det som skiljer han från andra killar,
Det är hans öppenhet som fick mig att falla för honom.
Och vad gör jag? Slänger det i ansiktet på han,
Fan va dum jag kände mig igår, jag ångrar min reaktion,

Ibland ångrar jag mina kännslor, bara för att jag är för svag för att kämpa för dem.
Jag vill verkligen vara med han och så, men jag orkar inte vara i ett till triangeldrama, Men Han är värd att kämpa för, så jag skulle tro att jag inte ger upp denna gång,

Det enda jag vill är att slippa gömma mina känslor för andra och så,
Men vi får se vad som händer, jag håller tummarna för det bästa! <3

I'm In Love With You! <3<3

Kommentarer
Postat av: lattemorsa

Sv: Ska göra det så fort jag får tid : )

2009-09-06 @ 12:44:55
URL: http://lattemorsa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0