:')

När jag städade idag så hittade jag mina låttexter/dikter vad fan det nu egentligen är :p

Och jag hittade dom som jag gillar mest :p

Tänkte dela med mig av dem :D

Den ena skrev jag till en kompis som gick i min klass, guh så jag saknar henne, vi var med om så mycket tillsammans så jag skrev om minnerna som vi kommer ha resten av livet:

Utan dej, inget mej

Hej älskling, kommer du ihåg våra tårar i skogen?
Alla dagar vi skurit och gömt oss för lärare
Alla våra tårar som har fallit när våra hjärtan har brustit
Älskling jag kommer ihåg det som om det var igår
Du satt i mitt knä och jag höll din hand så hårt
Vi båda sat och grät
Men innuti var det varmt och skönt av kärleken som vi ger varandra

Jag vet inte vad jag skulle ha gjort utan dej
Jag skulle nog ha tagit livet av mej
Men tack till dej min sötnos som höll mej kvar
Du fick mej alltid att le när jag kände tårarna komma

Min ängel lyssna till mej nu
Kommer du ihåg alla skratten vi delat
Dagarna då vi gick och sa hej till alla som gick förbi
När vi räknade hur många killar som fick dej att falla,
Alla du höll på att flörta med
Alla gånger vi skolkade och skrev till lärarna att låta oss va
Alla gånger vi drog till grossen och mötte lärare på vägen ner
Fan vad kul vi haft, hur ska någonsin hinna komma ifatt
Vi har missat så mycket men våra minnen finns kvar

Jag vet inte vad, nej jag vet inte vad jag skulle gjort utan dej hos mej
Jag skulle nog, ja jag skulle ha tagit mitt liv
Men tack till dej, ett jätte tack till dej för att du höll mej kvar
Jag äslakr dej Nicolina, min lilla änglasyster, ja jag älskar dej så


Haha den andra jag hittade handlar om Tonåren :p
Jag gillar den :p

Teenagers

School day
ditch time
Never wanna be around
Hang out with the pals
To get late to class
But you don't give a fuck
All you gotta do is duck
your teachers head is out the window
You're on teh ground thinking
Next time they may get you

To stay out late
To forgett the time
That's what's it all about
To get to a party
Get wasted and layed
To start over the next day
Cuz you don't remember yesterday
All we wanna have and be
Is a rock star with alot of grupies
And we all know what that means

At home
You're allways on the phone
Clothes all over the floo
You don't wanna be here any more
Your mother gets in
Tell you to cleen
But you wanna leave
Your mum says no
You tell her go
It's a party in town
Where you can dance the limbo
You climb out your window
And that's when it all begins

To stay out late
To forgett the time
That's what's it all about
To get to a party
Get wasted and layed
To start over the next day
Cuz you don't remember yesterday
All we wanna have and be
Is a rock star with alot of grupies
And we all know what that means
Yeah, we do we do
Yeah, we all know what it means
And this is a teenage's dream.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0