Dagen idag började bra ;D

Idag när jag satt och plattade håret såg jag i ögonvrån ut genom en liten glipa i garden att det snöade, så jag flög upp ur sängen och slet bort gardinen och hoppade av glädje, Snö :D:D
Sorligt nog så är det för varmt för att det ska kunna stanna -.-

Idag hade jag även idrotts prov, svarade inte på alla frågor, men några så med lite tur så får jag i alla fall G.

Nu snart så ska jag till tandläkarn, hahah jag skojja bara kom på mej själv nyss, todde jag skulle vara där 16:40, (tandläkarn ringde idag när jag var i skolan och sa att jag har fått ny tid) Men det är fan 17: 40 jag ska vara där xD Aja bara två timmar kvar då :P

Men men vi hörs sen, om jag överlever stolen ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0