Saknad/skolk.

Så står det på flera av dagens lektioner på min närvaro.

Jag vet inte vad det var med mig idag,
men jag kände tårarna i halsen hela tiden.

Varför de fanns där tänker jag inte säga för det är ganska löjligt.
Jag vet att några kompisar kommer säga att det är mitt egna fel
Och kanske har de rätt.

Jag kommer inte skolka något mer i alla fall,
för om jag gör det så kommer jag inte få något studiebidrag och då har jag inga pengar till julklappar och det skulle bara vara för pinsamt.

Så inge mera skolk!
Men jag är en ärlig människa så jag tänkte vara ärlig mot er och berätta hur det låg till med min dag idag ;)

Jag har i alla fall en låt som jag kommer lägga upp, (inlägget över detta) som passar väligt bra om detta.
Itchy Daze heter bandet och kom fyra tror jag det var i Bandit Unsigned. Jag röstade på dem då jag tycker de är skit bra :D
De har nu släppt en skiva också så gå in på youtube eller spotify och lyssna på dem ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0