Psykologi Gymnasiet

Idag var de undehållning på psykologi gymnasiet och eftersom en kompis gå där så passade jag på att hälsa på.

Det var "Gissa intot" Där det var en kille som spelade gitarr nå grymt bra, och om jag inte hörde fel så viskade Elise i mit öra att han bara spelat gitarr i 10 månader, Shit var bra han var!

Sen var det en liten föreläsning om familjehem.
Jag brydde mig inte så mycket åt vad kvinnan sa utan jag kollade på hennes skugga som såg så himmla kul ut när hon viftade med armarna :p

Kul var det i alla fall, för Elise var ju med och hon är så himmla saknad!!!

Kommentarer
Postat av: Me...

<3... Har saknat dig sjukt mycket!!! <3

2009-11-14 @ 17:34:08
URL: http://feykir.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0