Paranormal Activity

Det sägs att denna film ska vara den läskigaste någonsin!

En ung kvinna har sen hon var liten varit förföljd av en ande/spöke. Familjen flyttade och spöket följde efter. Nu bor hon tillsammans med sin pojkvän i en villa. För att ta reda på mer vad som händer så väljer de att filma sitt liv dygnet runt.
Kosntiga saker börjar hända, maskiner som går igång utan att någon är i rummet.
Dörrar som stängs och öppnas halvt.
Skrick, röster, viskningar, fotsteg.
Gungande lampor.
Blackouts.
Kommer de klara av att hitta detta spöke?
Att få reda på vad den vill?
Kommer de klara sig oskadda?

Jag tycker inte filmen var så läskig utan den var mer obehaglig,
Det går inte en sekund på filmen då jag inte hade rysningar.
Jag som tror på andrar och sånt så blir det ju ändå jobbigare.
Sakerna som händer i filmen är så simpla, och eftersom de filmas med handkamera hela tiden så känns det så himmla verkligt.

Filmen är inte värd att se på bio då jag tycker den är ganska seg.
Men man ska verkligen ha sätt den i alla fall.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0