Najs med sovmorgon! :D

Klockan är snart åtta och det är najjs med sovmorgon ;)

Idag börjar man tio över tio.
Det är vaccination i skolan så de som redan tagit eller inte ska ta sprutan fick sovmorgon och jag ska inte ta den, så himmla skönt ;D

Idag har man i alla fall tre lektioner då da.
-Engelska; ska få en bok att läsa tror jag.
- Data kunskap; ska göra power point till samhällskunskapen
-Svenska;Ha bokcirkel och skriva novell

Lite små jobbig dag tror jag det kommer bli men det är värt att komma hemifrån då en viss person är hemma nu!

menmen nu måste jag gå upp för att platta håret och göra mig till en människa ;)

Puss och Kram ♥ Carro

Kommentarer
Postat av: Me...

Haha, tog nöffvaccinet, vissa har en övertalningsförmåg xD :)

2009-11-30 @ 17:46:23
URL: http://feykir.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0