Mitt förra jag!

Igår satt jag och en vän och snackade om den tiden då vi gick i samma klass.

Det fick mej och minnas hur jag var då.....
Allt skärande
Hejhej Tyck synd om mej- Skit grejer
mitt Emo jag
Allt text och dikt skrivande om döden och självmord.
Allt som jag överdrev och sa att det gick åt helvete.
Självmords försöken

Dagarna jag skolkade från skolan, la mej under täcket och grät för ingenting.

Jag kan ärligt talat inte känna igen mig alls i den tjejen.

Idag är jag en helt annan person!
Jag tror mer på mig själv
Knivar och blod skrämmer mig
Jag ser mina ärr nu och ångrar mig
Idag kan jag se mig själv i spegeln och vara nöjd med det jag ser!

Idag är jag en helt annan person från vad jag en gång var!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0