Listen To Your Friends! <3

Idag så sa en vän till mig något jag aldrig tänkt på förut;
"Du kanske är kär i hans yttre, tanken av honom."

Detta fick mig att fundera.
Jag menar i det förhållanden som jag haft förut så är det endast en person som jag varit vän med innan vi blev tillsammans.
Kanske är det därför som de inte hållit?
Men även den jag kände innan tog det ju slut med, Vad innebär detta?

Jag har i alla fall fattat nu att jag inte tänker ge mig in i nått på egen hand,
Jag kommer inte berätta för han var jag känner då det bara är skumt,
Men jag kommer inte dizza tanken av han,

Jag kommer låta allt flyta förbi som det är just nu i denna sekund
Jag kommer fortsätta njuta av lektionen
Jag kommer fortsätta vara jag, som funderar över hur allt kommer sluta!




Kommentarer
Postat av: Me...

Haha ja fan... typ ehm okej jag har ingen aning om hur sjukt många låtar du har sagt typ "du lyssna på den här" och jag bara fallit för låten totalt! HAHAHA xD... <3

2009-11-20 @ 20:13:24
URL: http://feykir.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0