JAG VARNAR KÄNNSLIGA LÄSARE!! LÄS EJ DETTA!!

Igår gick jag och la mig vid klockan 22:00.
Jag somnade aldrig.
Jag mådde jätte illa.
Som jag skrev här så trodde jag det var av blodsmaken i munnen.
Men oooj så fel jag hade.

Hela natten har jag legat och spytt.
Jag är lös i magen som fan.

Men när jag fick chanes vid 1:00 i natt så tog jag min temp, i vanliga fall när jag är frisk har jag runt 36,6 men då hade jag 37,6 detta visar då att jag har feber.

Fryser gjorde jag.
Så jag sov med kofta och två täcken, eller sov och sov, jag stirrade upp i taket och bara väntade på att nästa attack skulle komma och jag sprang till toan.

När klockan var 4:00 gav jag upp med att ens försöka sova så jag satt inne på toa golvet och bara väntade.
Jag tog min temp och den hade kommit upp i 38.1...

När jag kände att det var lungt att röra på mig igen så gav jag mig av till sängen, Klockan 5:00 somnade jag äntligen.

Men klockan 6:00 blev jag väckt av pappa och Eva som ska iväg och jobba, jag smsade pappa och bad han komma, då jag inte vågade röra på mig.
HAn ska ringa skolan, men till min stora förvåning så har ingen av dem hört hur jag låtit i natt.

Fy fan för att jag blir riktigt sjuk, när jag är sjuk!

Jag kommer inte ens ihåg senaste gången jag var magsjuk.
Men det var inte super länge sen som jag var jätte sjuk.
39* feber, mask i magen och influnsan, jag kunde inte äta, åt en halv cheese från mcdonalds och nån godis då och då.

Innan de så kommer jag ihåg när vi bodde i uppsala på lapplandsresan,
Jag vet inte hur gamnmal jag var, men under 10 tror jag.
Halsfluss hade jag och jag kunde inte sova på natten,
För att pigga upp mig själv, gled jag ut på knäna med en kudde i min famn och ropade "Spela rock n' roll på kudden" Sen fick jag glass mot smärtan i halsen :p

Nu ska jag försöka sova ett tag, sen ska jag ringa mamma och berätta hur det ligger till då det är meningen att jag ska vara hos henne i helgen.

Puss och Kram - ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0