Jag mår illa som en gorillla!

Nu är förmodligen alla av mina läsare i skolan med sina vänner.
Men inte lilla jag då jag mådde illa igår kväll och i morse så valde jag att stanna hemma.
Men efter att ha kollat på film och tagit det lungt så är det lite bättre, Så till i morgon så kommer nog allt vara över.

I morgon är det i alla fall tisdag, vilket betyder kort dag. Bara datakunskap och Samhällskunskap, båda tror jag har med samma grupparbete att göra, så kul kommer det inte bli.

idag ska jag ägna resten av dagen att läsa Jonas Gardells bok "En komikers uppväxt" Verkligen inte en bok för mig, jag har inte ens kommit halv vägs och jag har bara 6-7 dagar på mig att läsa ut den för sen är det muntlig redovisning av den i skolan. Jippi....-.-

Aja skit samma ska väl koka te och fortsätta läsa.

Puss och Kram - Carro♥

Kommentarer
Postat av: Me...

Hoppas att det känns bättre snart!!

2009-11-23 @ 13:26:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0