Hatar att gråta framför människor!

Idag så hände det värsta! Det jag har haft mardrömmar om en lång tid nu!

Jag ringde pappa nu på morgonen och det va världens misstag!
Jag grät på tåget så alla kunde se, jag kunde inte  stoppa det :o

Jag kan tyvärr inte skriva här vad det är då det är en allt för stor grej, men jag kan säga att jag inte gråter ofta och att detta förstörde mig dag helt.
Inte ens mitt ögongodis kommer kunna få mig att le....

Fy fan asså, jag måste få tag på mamma, jag måste ha någon att prata med.
jag kommer dra hem efter musiken idag.
jag kommer inte klara av att vara här :o

Det går bara inte jag kommer börja gråta snart igen va fan :O



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0