God morgon bloggen!

God morgon mina kära små läsare!

I natt så somnade jag vid halv fyra, men ändå var jag upp och vandrade runt i lägenheten vid 9 i morse :p

Nu sitter jag och kollar på 2012 och tänker ut vad jag ska skriva om på svenska läxan. Eller ja jag vet vad jag ska skriva om, jag vet bara inte hur jag ska få det ur mitt huvud och ner på papper :p

Vad ska jag annars göra idag då?
Hmm, det vet jag faktiskt inte, kanske ska jag städa lite för det skulle behövas,
Sen kanske jag kan spela lite guitar hero eller kolla på criminal minds, för det var så länge sen :p

Sen ska jag göra jobbiga skit saker som att formatera och rensa min hårddisk, köra virusprogram och någon annan grej som ska hitta filen som låser min extarna hårddisk. Sen har jag säkert någon kul film att kolla på där ;)

Menmen, ha det så bra tills jag kommer tillbaka ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0