Försov Mig!

Idag för sov jag mig en tag,
men nu är jag tillbaka i banan ;)

Eftersom att skolan ringde hem till mig i fredags och undrade var jag var så tror jag det blir något slags samtal idag med min lärare. Men jag vet inte säkert.

Annars så är det Matte, klassråd, engelska, datakunskap och Svenska som står på schemat. vi slutar klockan 15:20 så det är en ganska lång dag idag eftersom att vi börjar redan 8:40.

Det är nog inget annat kul som händer idag, förutom att jag känner mycket piggare och gladare än vanligt, men när jag väl kommer till skolan så är jag säkert trött igen :p

God Morgon!
Ha en bra dag!
Puss och Kram

Kommentarer
Postat av: Me...

Snacka om att ni har många lektioner varje dag, själv har man ju två st xD... Ja jag har lite tråkigt... Eller aa men typ asså bara.... (PS. HAHA xD...)

2009-11-16 @ 12:14:06
URL: http://feykir.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0