Börjar bli orolig.

Många som känner mig vet hur mycket jag tänker på sex.
Jag skäms inte för det, för sex är en så naturlig sak.

Men nu börjar det gå förlångt.
Jag är oskuld,
Och jag är despirat.

Men jag är inte en sån som vill ha sex med någon jag inte känner.
Så despirat är jag inte.

Jag tänker inte gömma mig för den jag är.
Jag menar jag vet inte om jag är hetro, homo eller bi.
Jag vet ingenting just nu om läggning.
Det enda jag vet är att jag vill testa på sex innan jag vet säkert vad jag är. Vem jag är!

Jag vet inte vad jag ska skriva för att få dig att förstå hur jag känner.
Jag menar jag är inte någon som är pervers,
Sex är någonting kul men romantiskt,
Sex är någonting man ska ha i samband med kärlek,
Annars ska man inte ha det alls.

Men jag börjar känna att jag kommer vara oskuld hela Livet,
Jag börjar tro att jag är för ful för att någon ska lägga märke till mig.

Jag önskar att en kille skulle säga bakom min rygg, "Kolla in henne, vad snygg hon är!"
Eller hur en tjej skulle säga "Vad vacker du är!"

Ingen har sagt det till mig,
I tidigare förhållanden som jag haft, som inte varit de bästa, har jag hört de tre orden som jag själv inte kan säga,
Jag älskar dig!
Men jag har aldrig hört någon säga att jag är söt, snygg, vacker.

Jag börjar tappa andan för kärlek,
Jag börjar mista tron för att ha sex.
Jag börjar glömma vem jag är.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0