Bad update!

Guh vad jag är dålig på att uppdatera.

Menmen denna bloggen är för mig själv så det spelar ingen roll, jag skriver när jag känner för det och har bestämt mig för att jag inte orkar bry mig någon läser den eller inte! ;)

I morgon under dagen så åker jag till mamma.
Vi ska förbi apoteket och se vad utslagen på mina händer är för någonting, för jag kommer klia sönder mig snart annars :P
Vi ska även köpa alergitabletter.

I helgen har jag även två uppsattser att skriva.
En i Svenska om männskliga rättigheter
Och en i Samhällskunskap och fängelser.

Allt kommer säkert bli jätte bra!

Take Care!!


Kommentarer
Postat av: Me...

Det är alltid iaf en person som läser din blogg ;) :D

2009-11-06 @ 08:45:38
URL: http://feykir.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0