Back To Normal!

Nu ska allt bli som vanligt igen kära bloggläsare.
För nu är jag 100% frisk :D

Magen gör inte ont längre, ryggen mår bra då jag äntligen kan röra på mig, febern är borta och min mage ropar efter mat, efter två dagar utan. (endast ett äpple och en halv macka)

Vaknade gjorde man nyss och mår hur bra som helst.
känner för att göra nå drastiskt, Men vad?
Men nej det kommer nog inte bli någonting endå.

Mamma kommer ringa i eftermiddag och se om jag ska komma till henne i helgen eller inte.
Sen i morgon är det äntligen skola.
Snacka om att jag har saknat mina kära klasskamrater! <3
Hoppas dem har sakna mig med ;)

Annars så ska jag väl maila alla lärare tror jag och be dem ändra så det ogiltiga frånvaron blir giltig som det ska vara.
Ja det var en jätte bra idé, så nu måste jag gå och göra det innan jag ändrar mig :p

Puss och Kram - Carro♥

Kommentarer
Postat av: Me...

Yeay!!!... friskis!!! ;)

2009-11-26 @ 20:51:04
URL: http://feykir.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0