2012 (2009)

I början av filmen så stålsatte jag mig för hur hemsk den kommer bli.
Det dröjde bara 30 minuter innan jag började gråta.
Sen grät jag genom hela filmen!

Om du tror på vad forskarna säger, som jag gör så ska du inte se denna film!
Forskare säger att om undefär 100 år så kommer jordens kärna bli förvarm och marken kommer spricka upp och lava kommer välla upp ur marken, och på så sätt kommer jorden försvinna.

Denna film, 2012 handlar just om detta, Jordens undergång.
I kina så byggs det rymdskepp för att rädda "de viktiga" människorna,
Men en man har fått reda på detta så nu ska han och hans familj ta sig dit oskadda, för att överleve denna katastrof!

Filmen är helt otroligt gjort,
Alla efekter och ljud och allt, ser så himmla verkligt ut.
Det ser så verkligt ut att det blir läskigt :o

Denna film är i alla fall verkligen värd att se på bio!!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0