Saknar er.

Jag kommer aldrig glömma dagen då du tog denna bild, jag kommer ihåg hur mycket jag älskade dig.
Jag älskar dig fortfarande men inte på samma sätt, men det gör så ont när det verkar som om du inte vill ha kontakt med mig.
Det ända jag nu begär ar att du då säger det till mig, att du inte vill prata med mig.
Men bara så du vet så vill jag bara ha tillbaka min älskade ängla vän Mysan <3

Saknar dig </3


Jag saknar dig Daniel <3

Du fick mig att känna mig stark när jag bara ville lägga mig ner och gråta, du visste vad du skulle säga för att få mig att ¨må bättre, jag saknar tiden med dig då vi bara gick runt och snackade skit, som vi nu aldrig gör :/


Jag vet att du inte gillar att vara med på bild,
Men Nicolina kom ihåg att du är vacker <3
Jag kommer ihåg en tid för lääänge sen när det var du och jag mot världen, guh vad jag saknar det.
Jag saknar dig sis, och jag finna här, precis som jag fanns för dig i Falun, kommer du ihåg?

<3






Kommentarer
Postat av: ina

puss!

2009-05-14 @ 15:56:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0