Leonard

Leo, jag tänkte bara berätta att du är  den bästa läraren jag någonsin haft.
Jag har haft 7 lärare genom skolåren och du har alltid varit i topp.

Du har samma lite flumm-konstiga humor som jag och du skämtar på lektionerna så dom blir roligare än dom någonsin varit.

Du har fått mig att fatta varför man ska leva livet.
Du har fått mej att hitta vägen genom det tuffa.
Tack vare dej så kan jag nu prata med folk utan att stamma och du har fått mej att må så underbart bra att jag dansade för första gången i hela mitt liv disco dans på balen,

Så Leonard jag vill bara tacka dej så himmla mycket för att du har funnits där, när jag behöft dej!

Tack så mycket Leo!!

Kram Carro

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0