Hemma Igen efter en natt!

Som ni kanske vet så sov jag i testen i natt och jag skrev dagbok under felra gånger under dagen och detta var det jag skrev:

Onsdag- dag 1

Första dagen i testen började inte så bra. Emelie som sa att hon skulle komma etfer jobbet åkte och badade i Rasbokil i stället. Men jag gav inte upp, även fast mitt humör var i botten. Adrian åkte hem klockan 16.00 för att jag gick och la mig för att vakna till bättre tider!

Efter en timmes sömn kom Adrian och berättade att några, typ alla, från hans klass kommer till testen snart. Det är bara att vänta och se hur det går!

Efter ett tag kom alla, 3 tjejer och Robin  och kul kan jag inte säga att det blev.
Emelie kommer inte alls idag, som hon sa, nej hon åkte till Borrlövsta poolen istället, dålig stil enligt mig.
Efter att Robin kom in och frågade om jag ville hångla med han, så ångrade jag mig att jag åkte hit. Jag sa nej till han och då blev jag världens dizzare. Men jag är inte en sån som hånglar runt så klart det blev ett nej då!
Jag smörar för Emelie så mycket jag kan för att få henne att komma och hämta mig, men hittills går det inte så bra.

Klockan är nu sju och jag har ringt mamma och om jag vill hem så kommer hon och hämtar mig, men jag har beslutsångest. Det kankse blir kul i morgon?!
emelie övertalade mig i alla fall att stanna en natt i alla fall, för att hon slutar tidigt från jobbet  i morgon och för att hon ska försöka komma till testen ikväll. Vi får se om hon kommer, Om inte så kommer mitt humör krypa ner till Kina!

Emelie kom inte ikväll, men jag är för trött för att orka bry mig.

Klockan är nu 22:00 och jag har inte gjort en enda kul sak idag. Jag kankse skulle ha hånglat med Robin, då skulle jag ha gjort nått idag i alla fall


Torsdag - Dag 2

God morgon
Klockan är 9 och jag är jätte trött, i natt har måsarna haft slaggsmål uppe på mitt tält, jag har skit ont i ryggen och jag är mör i hela vänstra benet, jag trorjag ska gå upp snart men jag orkar inte.

Idag så kom Emelie äntligen och hämtade mej, vi åkte  till Borrlövsta poolen och badade med Emelie 08' och Pelle, det var en jävla massa flugor och mygg där så man fick dyka ner många gånger när man blev attackerad.
Mamma kom och hämtade mej vid 20:00 och då ville jag testa Emelies moppe :D
Jag tyckte det gick skit bra :p tills jag skulle test skjussa henne, då när jag skulle vända, var jag typ 5 cm från att åka ner i ett dika, Övning ger färdighet kallas det!

Imorgon Ska jag åka ut dit igen och då ska vi bada och tälta och jag ska få åka moppe igen :D mycket längre denna gång :D Hoppas jag inte kör ner i ett dike ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0