Balen

Igår var det som sagt bal och det var mycket roligare än vad jag trodde.

Först så fick vi lappar med kända par, jag fick Maria så jag skulle då leta upp och dansa med Josef.
Sen så gick vi och åt, skit gott var det, Thibuffé :)
Och när vi satt där så skulle alla klasser framföra sina låtar och jag tycker så klart att våran var bäst :D
Lärarna gjorde sketscher och då var min lärare utklädd till tjej, han hade en klänning och typ hopprullat papper som bröst :p

Sen var det efterrätt, men mitt bord fick då ta sist och då var det godaste redan slut så vi gick till dansgolvet i stället och väntade på det värsta ögonblicket, Obligatoriska valsen!
Men jag och en annan tjej gömde oss för vi ville så klart inte dansa :p

efter det så var det disco, och jag som inte är någon dans människa gick då upp på övervåningen och kollade ner på alla andra som chejkade loss :p
Men efter ett tag så såg Hanna the dancing Queen mig och gick upp och drog ner mej och då var dte så klart bara att dansa, och det gjorde jag i två timmar :o
Första gången som jag överhuvudtaget dansat disco och nu bland massa människor som jag bara brukar gå undan och gömma mej ifrån, så var skit nöjd med mej själv, men det var jävligt kul så jag är glad att jag gjorde det :)

Klockan 23.10 bar det hem.
Efter en riktigt lyckad kväll :D <3

Och ni alla som tog bilder den kvällen, får jätte gärna skicka till mej :)

[email protected]
Adda på msn och skicka bara :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0