Från hem till fängelse.

Förut när jag var ensam hemma så var det bästa jag visste,
Men nu känns det bara som en fängelse.

Det är tomt,
Det är tyst
Det är ensamt.

Jag vet snart inte vart jag ska ta vägen
Vad jag ska göra
Vilket som ska vara mitt nästa steg.

Att dra in soc verkar bara fel
Men kanske är det, de enda jag nu kan göra?

Eller ska jag kanske bara bita ihop,
Gömma mig i ett skal som spelar lyckig.
Eller ska jag brista ihop,
Lägga mig på golvet och gråta
Det är det jag känner att jag vill göra
Men vad hjälper det mig?

Om jag drar in soc,
kommer det bara starta problem då?
Eller kommer det faktiskt hjälpa mig komma ut ur detta och allt blir bra?

Förut hade jag självmordstankar,
Men idag känner jag mig lite starkare,
Men det är ändå inte långt ifrån

Jag har så många framtidsplaner,
Men kommer det verkligen funka?
Kommer jag klara mig så långt fram i tiden?
Kommer jag överleva min ångest och sorg?

Kommentarer
Postat av: daniella

haha jag var i stan idag och shoppa lite =)

2009-12-27 @ 16:35:34
URL: http://daniellakaplans.blogg.se/
Postat av: daniella

jag hittade faktiskt inte så jättemycket jag köpte lite läppglans och lite kläder haha :D

har du hittat något``?

2009-12-27 @ 17:06:56
URL: http://daniellakaplans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0