Bloggtorka!

Jag har varit sjuk och varit upptagen med skolan så darför har jag inte haft tid att blogga, sorry.

Men nu är jag här igen :D

Det snöar ute, extremt snöar, nästan som en snöstorm, och då är jag lycklig :D

På fredag ska jag till min mamma och vara hos henne fram till jul som vi sedan ska fira hos mormor o morfar.
Jag hoppas att någon kan hemta mig där sen för det har jag liksom glömt att tänka på :S
Aja det löser sig nog :p

Nu bara för att de var så länge sen så tänkte jag lägga upp två låtar som jag lyssnat mycket på sedan sist.
Oh sedan ska jag skriva om en Disney film som jag såg igen efter många år, men jag skrattar fortfarande lika mycket till den ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0