1:a December

Igår blev det typ ingen bloggning, men dagen var helt okej.
Pluggade ganska mycket och sen var det bara att dra hem och läste en massa twilight, glömde plugga hemma då som jag egentligen behövde, men det får jag lov att plugga ifatt idag.


Idag är det första december vilket betyder att vi får öppna första luckan i chokladkalendern.
Idag har jag tre lektioner och ingen utav dem är specellt roliga.
-Datakunskap; grupparbete
- Samhällskunskap; Grupparbete
-Idrott; dans (tror jag)

Annars är jag väldigt trött och ganska sur då allt hemma bara blir värre och värra, och min mp3 som jag lånade ut får jag aldrig tillbaka!
Skit irriterande men, What can you do?!

Aja nu måste jag platta håret och klä på mig så jag kommer iväg till skolan någon gång

Puss och Kram ♥ Carro


Kommentarer
Postat av: Anonym

säg till att du vill ha den tillbaka då? så svårt kan det ju inte vara!

2009-12-01 @ 14:12:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0