American Idol

Jag måste ersänna att jag aldrig har sätt en "Idol" Final men nu har jag det, reprisen på American Idol i år.

Helt underbar och jag ska tamme fan börja kolla på det hela tiden, varje final.
Black Eyed Pease var där och spelade Boom, Boom Pow och deras preformence var helt otroligt:D

Tjejer som sjunger i bikini, Ryan Som får äran att kyssa dom och en massa annat kul :D

Alla vet så klart redan att det var Kris Allen som vann, en riktigt tallang full kille, men vad jag har hört så var det bara ruffens och båg, att tv kanalen Fox hade sagt att Adam Lambert inte fick vinna bara för att han är Homosexuell, men det kanske bara är lögn, men jag valde att tro på det för att jag hejjade på Adam och är dålig förlorare (A)

Peace!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0