Uppdate

Denna vecka var ett rent helvete i skolan,
Jag mådde dåligt på alla sätt och vis, dåligt humör, ont i kroppen, förkyld och feber.
På måndagen så var jag faktiskt i skolan hela dagen men jag tror alla såg att jag var på ganska dåligt humör.
Sen på tisdag så var jag bara där en snabbis på morgonen, sen tröttnade jag och gick hem.
På onsdagen såp stannade jag hemma hela dagen, slappade och kollade på bedtime storys och Bolt.
På onsdag hade vi Matte nationellt prov, gick inge bra enligt mig, men min lärare som rättade proven sa att det gick bra, men hur bra vet jag inte. Efter provet gick jag hem.
Sen på fredag så var jag faktiskt i skolan hela dagen, jobbigt att se Dennis kyssa tjejen i min klass dock, då jag inte riktigt har kommit över han, men men livet går vidare.

Igår kväll så hade vi det jätte mysigt när pappa kom hem,
Vi satt på balkongen i sisådär 3 timmar snackade, drack öl, balieys och päron likör skit gott var det och jag hoppas att det blir samma sak ikväll :)

I morgon blir det upp tidigt och iväg på kalas :D för då ska vi Fira Sandra och Ingrid som de båda har fyllt 16 år :D
Dem har fixat att vi ska ha filminspelning och jag har inte bestämt mig än om jag vill vara med i filmen eller kamerakvinna, men det får vi vänta och se, för jag vet inte ens vad dom har tänkt sig med inspelningen och så.


Aja ha det bra gottfolk ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0