Filminspelning med Sandra och Ingrid

Idag var det kalas firande för Sandra och Ingrid och då spelade vi in en film på våra fötter, typ en döden scen i skogen med en joggare och änglar (?) och sen helt plötsligt handlade det om nån Yinja som snodde en unges sparkcykel, jaja jag vet inte vad det handlade om men kul var det :p
Den kanske kommer upp här sen om den blir klar någon gång :p vi får hoppas på det :)

Jag och hanna fotade varandra lite i alla fall och vi dansade runt till låtar som shake it med metrostation och bom, bom pow med black eyed peas.

Lite bilder från idag :
 Jag i en söt liten smurfmössa som jag tror det var Ingrid fick :)
 När vi inte var med i nån scen så tog vi det lungt i klätterställningar
Eller som Hanna gjorde åkte ruchelkana :)
 Härligt sommar väder var det och jag brände mig på bröstkorgen, men det går över :p man ska inte gnälla när solen väl är framme :D


Glad vår på er !! :)

Kommentarer
Postat av: Hanna Montana BANNANA

Va kuul det var :D

Vem är snyggingen på sparken? =O :P haha skoja

Btw.. De va sandra som fick den där blå mössan ;)

2009-04-26 @ 21:08:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0