S.s / Flytt/ Kenny?

Idag hade vi studie dag i skolan men jag var där endå för att ha samtal med soc mamma kuratorn och pappa.

S.S- soc;
Som sagt var jag på samtal i skolan idag.
Det gick ganska bra, pappa var chockad för att jag prata så mycket han tyckte jag var duktig med det så han ahr ju börjat visa kännslopr.
Men iaf så hade jag rätt att mamma skulle börja gråta för efter kanske en 15 minuter så sa hon kmr inte ihåg vad började gråta och gick ut.
Har inte så mycket att säga om samtal förutom att jag ska på samtal med bup om mina kännslot.
Sen ska vi alla på familje råd, där sandra oxå kanske ska vara med, det vet vi inte än.
Och det var typ det enda
Jag berättade allt jag tyckte och tänka om vad som har hänt och dom tyckte jag var duktig på det och att jag lät mycket mer possetiv nu en jag var förut.
Så det är bra men det var typ det enda.

Flyttar;
I går så pratade pappa med Eva och frågade om jag kunde bo hos henne och det var inga problem.
Mamma fick reda på det och sa att jag ska flytta på det närmaste dagarna, så jag flyttar i helgen.
Den första jag såg framför mej var Danne, fan vad jag kommer sakna han. Har är som en tvilling bror till mej, så att flytta är som att förlora sin ena halva, är hemskt faktist. Danne kommer sakna dej som fan brorsan, men älskar dej endå<3
Sen My, hon är helt underbar, kommer inte sluta träffa henne bara för att jag flyttar men det kommer bli längre att åka och lite krongligare, men det skiter jag i för jag måste träffa henne, har ingen mobil nu på ett tag men ska träffa henne på onsdag eller torsdag. Fan vad jag älskar henne, önskar att det verkligen blir hon och jag snart <3<3
Så som sagt i helgen flyttar jag till Åkersberga, Danne hoppas du är hemma då för jag tänkte komma förbi och säga hej då!

Kenny?;
Jag fick höra idag att Kenny tydligen hade bokat biljett eller nå sånt idag.
Så när han skulle på middag med sin pappa i söndags, när han stog i dörren och ropade "Hej då Caloline" Så verkar det nu som om det var det lilla adjö jag fick :'(
När pappa sa det på samtalet så fick jag tårar i ögonen, tänk om Kenny redan åkt
Fan jag vill inte det jag som skulle berätta för han att jag verkligen vill att han ska komma till baka så snart som möjligt att jag faktist älskar han som än nära storebror, men nu har jag inte chansen :'(
Jag sitter fan med tårar i ögonen nu, han var den enda i min familj som tyckte mitt lesbiska jag var coolt, och faktist roligt. Han var den som fick mej att verkligen må bra, eftersom han inte är såå mycket älde än mej (bara 10 år)
Och nu bara åker han iväg igen, lämnar mej kvar här, jag som hade så många frågor till han, jag som verkligen ville lära känna han mer, jag som kände mej så himmla jävla lycklig när han satt och pratade med mej om kvällarna/nätterna, Jag som bara älskade hans underbara kramar.
Fan jävla skit asså, 
Kenny, kära bror du måste komma tillbaka snart jag saknar dej redan, jag älskar dej ju!! <3<3 

//Carro

Kommentarer
Postat av: U-know-who :)

Du behöver ju ingen som för din talan! Riktigt modig! Du e bäst! Kram

2008-05-28 @ 10:57:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0