Så sårad har jag aldrig varit! :'(

Till Kenny:

Fredag den 23 maj var den bästa dagen i mitt liv, För då kom du Kenny och hällsade på i Sverige.
När jag fick reda på att du var där satt jag i bilen med pappa och jag blev skit nervös.
Men sen när vi gick in genom dörren och du kom och skakade hand och sa att det var jätte kul att äntligen se oss, då bara släppte allt. Du var helt underbar <3

Den dagen frågade du och din kompis Ric mej om jag visste vem Alice cooper är, och nej det visste jag inte, så ni ställde er upp och började sjua hans låt Poisen och nu när jag hör den är tårarna när, varje gång, bara för att du har åkt nu, du är tillbaka i Norge, men jag saknar dej så jävla mycket,<3

Du sa att du skulle åka på tisdagen och på söndagen drog du till din pappa, jag fattade inte att det skulle vara sista gången jag såg dej.
Jag som hade så många frågor, och dom har jag ännu eftersom du bara drog.
Varför sa du inte hejd¨å?
Varför försökte du?
När kommer du igen?
Har du msn så jag kan sncka med dej?

Sen det värsta av allt är att jag hann inte berätta för dej hur jag känner för dej.
du är det bästa som hänt mej
Så lätt att prata med
Så underbar, vet exakt när man behöver en kram
Du vet exakt vad du ska säga när
Du vet när du ska sluta fråga och bara säga att du finns där
Du är verkligen allt.

Sen försvann du bara.
Du åkte i måndags eller tisdag, vet inte ens när, men jag saknar dej som fan.
Har aldrig saknat en person så här mycket,
du var verkligen speciell
Du var verkligen allt
Sen nu när du försvann
Så var det bara tårar som du lämnade kvar

Fan Kenny, jag som trodde du skulle stanna längre </3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0