När ska allt ta slut!?

Allt blir bara värre och värre.

Igår mitt på råga på all skit så blev jag sjuk, men eftersom vi inte bor "hemma" så gick jag till skolan idag endå, men jag sa till pappa att han fick prata med Eva, hans tjej, och se om jag fick vara hemma imorgon om jag mådde så här, och det var inga problem.
Jag måde så dåligt i skolan idag så jag pratade med min lärare om jag fick gå hem, men efetrsom jag har konsetrations problem med allt som  händer så ligger jag efter i skolan och då sa hon att jag skulle jobba en massa innan jag gick hem.
Men jag måde så jävla dåligt så jag sa att jag inte kan tänka för jag har feber och behöver gå hem, men hon tjatade om att jag skulle jobba endå.
Men jag gav upp och sen så gick jag hem endå och struntade i vad hon sa, sa det till pappa oxå att hon kanske ringer han och pratar med han om hur jag är i skolan.

Nu när jag äntligen är "hemma" i åkersberga så upptäckte jag att ett dolt nummer hade ringt, och jag tror att det är Eva för Elise hade berättat att jag hade gått hem för Eva min lärare då hade frågat vart jag var.

Som jag sagt flera gånger så orkar jag inte med all skit längre. :'(

Jag har sov problem, så jag orkar inte med skolan sen heller, jag gråter på nätterna när ingen hör mej, sen när jag väl somnar vid allt mellan 2 och 6 så drömmer jag mardrömmar, eller om hur jag tar livet av mej!

Ska verkligen en 15 årig flicka behöva stå ut med allt detta?

Det är ju inte vara jag som mår dåligt nu
Mina kompisar i skolan blir deppiga pga mej så jag vet inte om det är bäst att jag tar avstånd?
Jag menar jag kan inte vara glad, jag försöker men det går inte, lil'sis känner mej förbra så om jag ler och skrattar så märker hon endå, att jag mår dåligt, att det bara är fejk,
Sen nu när hon mår dåligt så känns det som om det är mitt fel, men jag försöker att hjälpa henne endå så gott jag kan.
Men jag vet inte om det går så bra.

I sommar så ska jag ju ha flyttat från mormor  o morfar, men eftersom alla lägenheter är så jävla dyra så hittar vi inget, och mamma säger bara "du får väl flytta till mej då, men då får du byta skola"
Jag kan inte byta skola nu när jag är nära ig och allt i denna, då kan man ju inte börja om på nytt.

Ärligt jag sitter i tårar just nu jag har ingen aning om vad jag ska ta mej till :'( :'(
Jag orkar inte mer, känns som om jag aldrig nånsin kommer bli hel igen :'(

//Carro

Kommentarer
Postat av: Me

Hej tjejen! DU gör ett skit bra jobb...du kommer på bra ideér och är jätte hjälpsam... m det inte skulle vara för dig så skulle jag må skit dåligt!!
Love you sis!! Det är inte ditt fel!

2008-05-08 @ 15:49:06
Postat av: Johanna

finns här för dig Carro, alltid!:)

2008-05-08 @ 17:28:11
URL: http://johannsen.blogg,se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0