Another day in "Paradise"!

Jupp idag hände det inte så mycket va hos tandläkarn men kom 20 minuter försent så min tand tanmt fick skjuta på hennes lunch, Förlåt Lena!

Sen så regnade det, pissit asså.

När jag kom hem hittade jag en tjej som säljer läpp smycken, ska köpa en ring utan kula, två med kula och en stav med kula för 130 :D

Kenny verkar ha data nu för han är inne på msn, vi snackar inte så mycket för han glor på fotboll, :P
Men men nu vet jag att han finns där iaf :D

Mycket mer har inet hänt förutom att jag och Elise snackar igen <3


Det är typ det enda kram på er !!

//Carro

Kommentarer
Postat av: Me

<3

2008-06-11 @ 20:50:49
URL: http://feykir.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0